12 July 2010

GUESS WHAT??

Post by Ezaii 11/07/10 Sunday. 

Ok,teka apa?I think today the best sunday I ever had kowt!aha!me woke up at 9am coz malam before tido dah pesan kat husband nak makan nasi lemak.haha!kinda funny.Tak pernah2 kan?I think we should enjoy our sunday,bangun awal,breakfast kat luar.(I didn't know lah how u guys enjoy ur ur sunday morning kan?)tehee..ok plan nak makan nasi lemak kat restoran yg best tu,tapi tutup.so,next place lah!and yeah!the girls ikut jugak.Sape?Makcik Diela.=)afta breakfast,tak tau nak pegi mana and terus on the spot drive ke bukit tinggi,watching movies coz me request nak tgk PREDATORS!!and yeah!REQUEST ACCEPTED!movies at 3.20pm,whattodo?then we did some window shopping lah!window shopping?not exactly.We went to Guess shop and beli jam(me n him).Woot!jam GC baru yeay!
Then..
Masuk next kedai,lapar pegi makan again,lepak sampai 3.20pm,coz si bajet hensem join lepak dgn ktorg.haha!

3.30pm
Ambik seat,and waiting movies to start.Excited gils ok!!Last tengok predators ni last 2 years kot?time tu tajuk dia PREDATORS vs ALIEN.Ok,back to Predators,tak boleh cerita details,u guys kena pegi tgk sendiri.=D

6.00pm
Sampai rumah.Singgah rumah my mum.lepak sana pulak untill 10pm..:)

                             ***********************************************

                     *2 tahun lepas

*Makcik Diela yg belanja us!-_-



 *The Heroin-Alice Braga.Adored u women!
END.


Note:Any kind of best action movies update me here ok!peace.








No comments:

Post a Comment